reklama

A zase do školy...

Tento pondelok sa mnohým školopovinným vstávalo o čosi ťažšie..Predsa len pekne dlhé prázdniny a čas ničnerobenia urobilo svoje. Ale radím - detská, skúste to bez reptania.. Prídu časy, keď budete túžiť vrátiť sa späť do školských lavíc..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Boli časy, keď sme drali školské lavice. Isto sa ani nám nechcelo vstávať...Dokonca ani mne, ktorej škola stála priamo pod oknami a stačilo len vyskočiť z balkóna... Neznášala som to ranné vstávanie a poobedné študovanie, keď všetci dospeláci prišli z práce a mohli si sadnúť pred televízor alebo len tak debatovať.. Túžila som byť rýchlo dospelá a zarábať peniažky.. Taktiež na strednej škole to nebolo inak. Povestné gymnázium mi jasne dávalo najavo, že bez ďalšieho štúdia sa ďalej nepohnem a ja som sa tešila, že sa moja cesta k slobode skracuje. Pravdaže, časy na gymply som si užívala,boli sme veľmi dobrý kolektív, ktorý toho povymýšľal.. Prišla maturita, dnes si môžem povedať - formalita (ale samozrejme, počas akademického týždňa som strielala na ľudí, ktorí mi to tvdrili)a nakoniec časy vysokoškolské.. Asi tie najlepšie časy v živote mladého človeka.. Počas výšky už asi málokto túži byť rýchlo slobodný.. Mladý človek sa baví, popri zábave študuje, pri spoločných brigádach kvapne aká taká korunka..Vtedy život naberá inú rýchlosť a keď sa ho snažíme v poslednom ročníku pred štátnicami spomaliť, už sa nedá.. A vtedy si povzdychneme, ako radi by sme sa vrátili späť do stredoškolských lavíc, lebo následne po štátniciach prichádza dávno vytúžená sloboda prebíjaná pocitom zodpovednosti a opäť ranného vstávania.. Zažila som to a preto teraz, keď na jednom veľmi známom komunitnom portáli prebiehala medzi mojimi známimi diskusia a plačlivé náreky - znova do školy, len som sa smutne pousmiala a vyjadrila, aby nebláznili, ale si tieto príjemné časy užívali, lebo študentské časy sú tie naj, naj, naj časi v živote mladého človeka.. Čo tam po rannom vstávaní, to nás čaka celý život, ale ten pocit bezstarostnosti si nikdy tak dobre neužijeme, ako počas prestávok medzi školskými hodinami,či prednáškami.. No nie je to tak?

Lucia Piknová

Lucia Piknová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viem, kto som.. tuším, kam smerujem.. ale ako sa tam dostanem, to zistím počas cesty... Zoznam autorových rubrík:  Len Tak TakAktuálne k dobeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu